1.12.2012

Bedava pastacılık kursu 3 / Temamız: Yılbaşı

✽ Yeni Yıl yaklaşınca bir heyecan sarar bizi. Çok önceden mönü'lerimizi oluşturuyoruz, hediyeleri düşünüyoruz, yeni yıl ağaçlarımızı süslemeye başlıyoruz. Ben de bu aralar Yeni Yıl tatlıları,pastalarını incelemekteyim, bulduklarımı sizinle paylaşmak istiyorum, belki bazıları sizin masalarınızı da süsleyecekler!
Yukardaki minik çam ağaçlarımı  hatırlarsınız.Yapılış videosunu da paylaşmıştım sizinle. Bu sene de bulduklarım-sevdiklerimden bazılarını ekliyorum.
Buyurunuz Marta Steward'ın videolarından : yılbaşı ağacı cupcakeleri .
Başka sitelerden sevimli yılbaşı adamların :) yada kardan adamların  videolarına rasladım. Burada çok kolay bir Noel baba figürü var. Burada royal icing den bir kar tanesi var. Wilton sitesinde hediye kutuları ile süslü bir pasta yı beğendim ve başka  yılbaşı pasta  fikirleri de var. Burada basit ama güzel bir yılbaşı pasta , yada farklı yılbaşı cupcake modellerini de bulabilirsiniz.
Ve konumuz dışında, ama çok sevimli bir Winnie the Poof figürü  burada ✽
Bu arada : Kışın ilk günümüz kutlu olsun! :)

Hiç yorum yok: