25.02.2010

Espresso aromalı cupcake. /// Cupcake cu aroma de espresso.

 

Bizde yine kakaolu cupcake var, ama bu sefer farklı bir krema denedim.Daha doğrusu uydurdum,ama değişik ve güzel bir krema oldu.Aslında buttercream'in yerine,ona benzer, ama daha az kalorili ve daha sağlıklı bir krema istiyordum.Çünkü cupcake-lerde buttercream'in görüntüsünü çok seviyorum,ama kaşık kaşık yağ yemek de istemiyoruz...Tabi benimki de 100% sağlıklı, yada sıfır kalorili değil  :) ama en azından bu cupcake-leri yerken içimiz biraz daha rahat oldu :)....
Veee Espresso aromalı.İşte bu yeni buluşumu gerçeken çok beğendim,belki espresso'nun kokusunu-tadını çok sevdiğim içindir.Ama kremanın tadı hala damağımda :) Pastalarda da denemeye düşünüyorum.
Buyurun kremanın tarifi: ( 12-15 cupcake için )
1 paket  labne peynir
100-150 gr çikolata ( benmari eritiyoruz )
2-3 kaşık sıvı krema yada süt
1-2 kaşık tuzsuz tereyağı (yumuşamış)
1 tatlı kaşığı Nescafe espresso
yarım paket kakaolu krem şanti (olmasa da olur)

Sütü/sıvı kremayı eritilmiş çikolata ile karıştırıyoruz,sonra diğer malzemeleri ekleyip karıştırıyoruz,(en son krem şanti), ve 1 saat kadar buzdolapta soğutuyoruz.Sonra istediğimiz duy ucuyla kremayı sıkıyoruz.İşte bukadar.
Afiyet olsun.


 

Hiç yorum yok: