17.02.2010

Çiçekli pastam./// Tortul meu cu flori.

 
Şeker hamurlu pastaların yapımına devam.Seviyorum.Çok seviyorum.İnanılmaz mutluluk ve heyecan verici bir uğraş. Ne kadar da yorucu olsa, ben yapmaya devam edeceğim, çünkü bu işi çok sevdim!
Öğreniyorum.Yaratıyorum.Sevdiklerimi sevindiriyorum.Onlar sevindikçe içim kıpır kıpır oluyor, hatta bu pasta gibi ben de içimde çiçek açıyorum :) binlerce çiçek...
Vişneli ve bol bol çıkolatalı bir pasta oldu! Vişne çok yakıştı.Herkez çok beğendi, ben dahil :). Zaten benim kadar pasta seven var mı, yok mu bilemem, ama bizde, genelde, pastaları ben bitiririm; yemek yemem pasta yerim :)
Beğeninize sunulur!!!
/// Prepararea torturilor acoperite cu pasta de zahar continua.Imi place.Imi place nespus.E un proces plin de emotii si fericire.Şi cit nu ar fi de obositor, voi continua, pentru ca imi place mult sa ma ocup de aceasta!
Invat lucruri noi.Creez.Ii bucur pe cei dragi.Şi odata ce ei se bucura eu infloresc la fel ca tortul acesta :) cu mii de flori...
E un tort cu vişine si multa multa ciocolata! La toti le-a placut ,eu inclusiv :) . Nu ştiu daca mai este cineva caruia ii plac torturile, la fel ca mie,dar nu degeaba la noi,de obicei,eu termin toate torturile; chiar in loc de mincare :)
Pentru placerea dvs.!!!

2 yorum:

Adsız dedi ki...

harika görünüyor.Tadınında görüntüsü kadar güzel olduğuna eminim.

VeRaY dedi ki...

Yorum ve ziyaretiniz için teşekkürler!!!