18.04.2014

Kişiye özel süslemeler 1: adım adım Şeker Kutuları.

Tabi ki ben boş oturamam! Mümkün değil! Annemden aldığın bu özellik, hayatımın en önemli prensiplerinden biri oldu. Hiç bir saniye boşa geçmesin diye uğraşıp dururum. İş'te - yeniliklerin peşinde; evde hep yapacak bir şeyler bulurum, yoksa da uydurup yaparım. :) Televizyon izlerken bile yabancı dil öğrenmeye çalışırım. Nette gezerken faydalı bilgiler toplama derdindeyim. Ve bu hamileliğimin son ayları daha çok yatarak geçirdiğim için,zaman boşa geçmesin diye, o devasa internet dünyasını köşe bucak dolaştım ve çoook güzel şeyler buldum,topladım.
Bu sefer Kişiye Özel Süslemeleri! Doğum günü, baby shower, düğün, nişan,vs, süslemelerine merak sardım.
Duvar süslerinden, davetiye, peçete halkaları, cupcake topper'leri, su şişelerin etiketleri, meyve suyu kutuların etiketleri, çikolata ambalajları, şeker kutuları, hediye kutuları, teşekkür kartlarına kadar ,yani party crafts ile alakalı birçok şeyi buldum,topladım.
Kahramanlı, modern, vintage, bebek temalı, sade, rengarenk, neşe ve mutluluk getiren süsler.
Ve tabi ki bu süslemeleri kişiye özel yapabilmek için photoshop bilmek gerekiyor.Benim eşim bilişim işlerinin kralı olduğu için şanslıyım :) Bana da photoshop öğretti ve çok güzel süslerimiz ortaya çıktı.
Ve işteee, ben, doğuma birkaç hafta kala, bebişlerime böyle şirin şeker kutuları yaptım. Bebişlerimin değerli misafir teyze ve amcaları için minik bir teşekkür hediyesi.

Şeker kutuların hazırlıkları ile ilgili Size de birkaç ipucu verebilirim.
1.adım grafikleri hazır olan kutuları renkli bir printerden, kartonda bastırmak gerekiyor.
2. adım kutuları kesmek, çizgilerden katlamak ve yapıştırmak gerekiyor.

3.adım - kutularımı eşit şekilde(sayarak) badem şekeri ve minik lokumları ile doldurdum (lokumlar iki haftaya kadar sertleşmeden dayanabilirler).

4.adım -kutuları kurdele ile sıkı sıkı bağladım.

Biz kutularımıza bir tarafına İsimleri diğer tarafına Hoşgeldin yazdık.

 Şirin kutularımız misafirleri bekliyorlar! Sonra da ikişer ikişer dağıtılıyorlar! Siz de istermiydiniz?!
Bir sonraki yazıda etiketli minik çikolatarın sırası.

Görüşmek üzere! Hepinize tatlılıklar dilerim!

Hiç yorum yok: