4.09.2010

Bedava pastacılık / şeker hamuru kursu!!!

Var mı dersiniz ? Bedava şeker hamuru kaplama,modelleme kursu? Ben buldum....sonunda :))))
Benim pasta ve şeker hamuru sevdam tam bir sene önce başladı...kendi kendime herşeyi öğrenirim genelde...bunu da kendim hallederim diye düşündüm...vee başladım yavaş yavaş nette araştırmaya....ilk zamanlar bazı bloglarında bulduğum ipuçları ile yola çıktım...sonra google,youtube'den: 'How to make a cake' cümlesiyle başladım :))) yabancı videoları seyredip bazı şeyleri öğrendim...geçenlerde de bir yerde bu yerel siteye rastladım, tabi orada daha çok şeker hamurun reklamı için bu videolar gösteriliyor, ama gerçekten de çok faydalı şeyler var,yeni başlayanlar için, bence çok güzel teknikler bunlar...
Ben de bazı şeyleri öğrendiğim için, bedava reklamını yapıyorum işte :)))
Bütün tanıtım filmleri burada.Ben hepsini seyrettim, ve size kolaylık olsun diye:
Burada şeker hamurundan menekşe yapımı var (kolay ve pratik!), burada marzipandan gül,papatya, burada şapka şeklinde pasta ve diğer şeker hamurun kaplama ve katlama teknikleri var.
Ben şeker hamurunu  bunun için çok seviyorum : pastanelerde pastalar hep aynı olur ya: ya meyveli,ya çıkolatalı,eeen fazla 10 model var genelde,ama şeker hamurlu pastalarda herkez yaratıcılığını gösterebilir,istediğin herşeyi ve her şeklini verebilirsin.
Tabi şeker hamuru sevmeyen de olabilir, sizin için de birkaç faydalı link-lerim var:bu sitede çok kolay ve güzel pastaların yapımı var, çocuklar için : dinozor pastası ,panda pastası robot pastası , lego pastası , barbie pastası , dondurma kulahı şeklinde cupcakes, çok tatlı hayvancık cupcakes-ler ... ve daha çok çok faydalı teknikler ve güzel fikirler var ( ingilizce ).
Youtube'den de çok link-lerim var, ama bu aralar youtube kapalı yine ve kontrol edemiyorum onları,onun için başka zamana kalıyor.
Umarım size de faydalı olurlar bu online pastacılık dersleri :)))
Hekeze kolay gelsin.

2 yorum:

cafe fincan dedi ki...

çok tesekkürler

VeRaY dedi ki...

size de teşekkürler! yine bekleriz :)