21.02.2010

Mini notebook'lu cupcake-lerim/// Cupcake-uri cu mini notebook-uri.

  
Kakaolu cupcake-leri süt + nesquik ile ıslattıktan sonra, ortasını tatlı kaşıkla hafif oydum ve çikolatalı krema ile doldurdum.(Krema = sıvı krema ve eritilmiş çikolata, ama ganaj kreması gibi değil, ilk önce sıvı kremayi iyice çırptım, sonra eritilmiş çikolatayi ve biraz jelatin ekledim, iyice karıştırdım ve yarım saat buzdolaba sertleşmeye bıraktım.)
Cupcake-lerin üzerini de aynı krema ile kapladım, birkaç saat buzdolabında soğuttum, sonra şeker hamuru ile kapladım. Bu şekilde kuru olmuyorlar, birer mini pasta gibi oluyorlar.
Herkez çok beğendi, ben de dahil :).  İş yerinde yada çocukların doğum günlerini kutlamak için harika bir seçim.
Beğeninize sunulur.
/// Dupa ce am umezit putin cupcake-urile cu lapte+nesquik, le-am scos cu o lingurita mijlocul si le-am implut cu crema. (Crema =frişca + ciocolata topita, dar nu e ca ganajul, mai intii am batut bine frişca apoi am adaugat ciocolata topita si ceva jelatin, am amestecat bine si apoi am lasat-o in frigider la jumatate e ora, ca sa se intareasca.)
Apoi am uns şi deasupra cupcake-urile cu crema şi le-am lasat pe citeva ore in frigider sa se raceasca, si apoi le-am acoperit cu pasta de zahar.Astfel nu se primesc uscate, ci ca nişte mini torte.
La toti tare le-au placut, si mie inclusiv :). E o alegere minunata pentru sarbatoririle zilelor de naştere a copiilor sau la locurile de munca.
Pentru placerea dvs.

Hiç yorum yok: