28.01.2012

Labne kremalı cupcake


Daha önce de Espresso aromalı cupcake yapmıştım,kreması da labneli idi, burada görebilirsiniz ...geçenlerde de tatilimiz başladığında, oğluşumla kutlama yapalım diye labneli çikolatalı cupcake hazırladık.
                         ***
Kremanın tarifini tekrar yazıyorum ( 12-15 cupcake için ),
1 paket  labne peynir,
200-300 gr çikolata ( benmari eritiyoruz ),
Yarım paket sıvı krema ,
1-2 kaşık tuzsuz tereyağı (yumuşamış).

                         ***
Kremayı mikserle iyice çırpıyoruz, labneyi ve tereyağı ekliyoruz,biraz daha çırpıyoruz en son da eritilmiş çikolatayi ekliyoruz, bir spatula ile iyice karıştırıyoruz. Yıldız şekilli  krema ucu ile sıkıyoruz, en son da biraz daha eritilmiş çikolata üzerinde, çok ince sıkıyoruz (bir poşetin sadece ucunu keserek). Okadar. Formül budur:  Çabuk-Güzel-Lezetli  ve ÇOCUKLARA Faydalı :)

2 yorum:

melike dedi ki...

merhaba tarifinizi denemek istiyorum ama labne nin tam ölçüsü nedir

VeRaY dedi ki...

Merhaba Melike hn., ben 200 g labne kullanmıştım. Afiyet olsun size!