31.12.2012

Woopie pie! Kakaolu mini-mini cake!

Yeni Yılınız kutlu olsun! Tatlı olsun! Mutlu ve başarı dolu olsun!

Bu mini-mini woopie pies tatlışkoları çok önceden, çok sevdiğim Pepela 'nın bloğunda görmüştüm ve oradaki gibi bir kere kırmızı boya ile denedim, ama tadını sevmedim, ve bu sefer kakaolu yapmaya karar verdim. Kek karışımı-hep hazırladığım cupcake karışımı idi, krema ise Pepela'nın tarifindeki gibi -labne peynirli->portokallı bir krema hazırladım.
 Ve tabiki kar taneli olunca - kenarları da buz görünümü veren hindistan cevizi ile süsledim.
Krema ile bu incecik kekler, ağızda eriyor gerçekten. Portakal parçacıkları da nefis-nefis bir aroma veriyor.
 Umarım oğlumun okul arkadaşları, bu minikleri seve-seve bitirecekler. Akşam pastacılık karnemi alırım artık :)
Size de, canım okuyucularım, sevdiklerinizle birlikte huzurlu bir yıl diliyorum!
2013 yılında görüşmek üzere!

2 yorum:

zeymurancafe dedi ki...

çok guzel olmus nefıs gorunuyor ellerınıze sağlık

VeRaY dedi ki...

çok çok teşekkür ederim, gerçekten de lezetliler,lokum gibi bir kek :)