21.11.2012

Öylesine sözcükler, birkaç harf, düşünceler...

Oğlumun doğum gününü birkaç hafta oldu kutlayalı, pastasını çok beğendi, eee, ne de olsa sıparışını istediği gibi hazırladım :) O haftanın sabahları yeni bir şekilde sevip-sesleniyordu: Güzel Pastaci Anneciğimmm beniiiim :)))...
Şükürler olsun, çok tatlı, çok sevecen benim tatlışkom...bazen çok korkuyorum : büyüyüp benden uzaklaşacak diye, büyüyüp beni bu kadar sevmeyecek diye, ve mümkün olduğu kadar bu günlerin tadını çıkarmaya çalışıyorum...deliyimdir biraz, fazla sevgi verip-aynısını bekliyorum, fazla ilgi gösterip-aynısından bekliyorum...deliyimdir biraz.
 Bazen de ya ölürsem,o daha küçükken, beni hatırlar mı, beni  ona anlatırlar mı, bugünlerde beni nasıl sevdiğini-aradığını, nasıl şebelekler gibi eğlendimizi hatırlar mı ?!
Kara kara düşünüyorum, saçma sapan resimler çiziyorum...
Bugün fazla düşünceliyim...hayatımı değerlendirmeye kalkıştım :)
Arada gelirler böyle sağdan soldan : öbek öbek / bulut bulut halinde düşünceler, bazen yaz yağmuru gibi, bazen kara bir sis gibi kaplarlar beni.
Belki de söyleyemediklerim, haykıramadıklarım bu bulutların damlaları olup, havalarımı bozuyor.
Belki de dışardaki yağmur: içimdeki diyarları da sis 'le kaplıyor.
Belki de sadece ruhum birazcik yoruldu.
Yarın bir pasta yapmam lazım: RENKLERİM VE GÜNEŞİM GERİ GELSİNLER DİYE.
Öptüm sizi. Sevgiyle kalın! Güneş'le kalın!

Hiç yorum yok: