25.12.2011

Matryoshka cupcakes

Geçenlerde,özel bir üniversitede açılan 'Rus Kültür Merkezi'inin açılışında, arkadaşlar arasındaki bir kutlama için hazırladım-boyadım bu minik Matryoshka bebeklerimi. 
Rusya'ya özgü olmasını istedim,bu yüzden Matryoshka bebeklerini, kar tanelerini, ve Kalinka Kalinka'daki Malinka'yi-> ahududu meyvesini seçtim :)  
Bebekler için uygun kalıbım yoktu,ama 3 küçük kardan adam kalıplarım vardı ve, şapkalarını kesip, onları kullandım.
Boyamaya gelince: gıda boyası, fırça, kürdanlar ve ilginç bir paletim vardı bu sefer: Bıldırcın yumurtası viyolü (kutusu). Çok rahat ve çok yer kaplamaz, normal resim paletlerinden daha derin , her renk için bir minik kase gibi :yani, değişik tonlarda, 12 renk birden kullanabilirsiniz. İnanın çok kullanışlı! 
 Umarım siz de beğenirsiniz.

Hiç yorum yok: