13.01.2010

Maviş cupcake / Cupcake albastrel

 

Bunlar da benim maviş cupcake-lerim.Bir süredir farklı farklı tarifeler deniyorum.Daha da denemeye devam edeceğim,(bana göre) mükkemmel olanı buluncaya kadar,ve o zaman da tarifeyi yazmaya düşünüyorum. Anlayacağınız gibi: araştırmaya devam:) 
/ Acestea sunt cupcakes-urile mele albastrele.De ceva timp tot incerc diferite recete, şi inca voi continua sa caut receta perfecta(pentru mine), şi doar atunci o voi scrie aici.Dupa cum va dati seama: cercetarile continua:)

 
Aynı zamanda da, dün Duygu tic.ten aldığım yeni duy uçlarımı teker teker denedim,ve sonuçlardan memnun kaldım diyebilirim.
/ Şi in acelaşi timp mi-am incercat, unul cite unul,toate duiurile(virfurile) procurate, ieri, de la Duygu tic., şi pot spune ca am ramas satisfacuta de rezultate.

Hiç yorum yok: